lut 14 2011

Czy mLearning ?


Komentarze: 0



Pole mLearning lub nauki ułatwia urządzeń mobilnych, został generując coraz większe zainteresowanie w ostatnich latach i miesiącach.

opowiada Outspoken z mLearning, takich jak autorzy raportu opublikowanego ostatnio przez Fundusz Rozwoju GSMA, twierdzą, że rosnąca wszechobecność telefonów Penetracja rynku telefonii (szczególnie w krajach rozwijających się) ma potencjał, aby dotrzeć do większej liczby studentów niż kiedykolwiek wcześniej.

Krytycy, jak Kentaro Toyama, odpowiedź, że treści cyfrowych (telefony lub inne) w niewielkim stopniu do poprawy jakości kształcenia, a szum wokół niego jest nieuzasadnione.

Jednym zdaniem, wspólne dla sceptyków i zwolenników zarówno to, że "technologia jest tylko narzędziem: nie. Technologii może naprawić złą filozofię oświatową lub zrekompensować złych praktyk W rzeczywistości, jeśli idziemy w złym kierunku, technologia będzie się nam tam szybciej. Zapewnienie szkół w sprzęt i oprogramowanie nie prowadzi automatycznie do reformy nauczania i poprawy.

... Choć autorzy tych i innych badań podkreślają potencjał mLearning, jasne jest, że wiele projektów badań są małe i technologii użytkowania (np. smartfonów), że wprowadzenie limitu na większą skalę. Aha pobierz z wrzuty. Kolejnym wyzwaniem, zauważył wiele w tej dziedzinie, jest to, że wiele z istniejącej literatury cierpi z powodu dodatnich wartości bias, jak to jest często napisane przez członków organizacji wdrażających, a nie przez 3rd party naukowców w peer-ocen przeglądowi z dźwiękiem metodologii.

Mimo tych obaw, nie wydaje się być dużo rozmachu około mLearning. W sieci komórkowej, rozwija się i zaawansowanych technologicznie telefonów komórkowych coraz bardziej dostępne, to tylko szansę na kontynuację.

kolozwwa : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz